پذیرش ایده های پارك موضوعی فضاپایه در ۸ حوزه تخصصی

پذیرش ایده های پارك موضوعی فضاپایه در ۸ حوزه تخصصی

به گزارش سرگرمی كامپیوتری مدیر پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران با اشاره به اینكه برای پذیرش ایده ها در رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارك ها و گردشگاه های موضوعی فضاپایه ۸ حوزه انتخاب شده است، اظهار داشت: ایده هایی كه خارج از این ۸ حوزه باشند هم مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایسنا دكتر طالب عبداللهی در نشست خبری امروز برگزاری هفته جهانی فضا را در جهت آشنا كردن جامعه با دانش فضایی و نقش فناوری های فضایی در زندگی دانست و اضافه كرد: در هفته جهانی فضا در پژوهشگاه فضایی علاوه بر برگزاری سمینار تخصصی در این زمینه از دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلف دعوت كردیم تا در این هفته جهانی از دستاوردهای علمی پژوهشگاه بازدید كنند.
وی مذاكره با مراكز استعدادهای درخشان برای حضور دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان در پژوهشگاه فضایی به منظور بازدید از یافته های علمی این پژوهشگاه را از دیگر اقدامات این پژوهشگاه در جهت آشنا كردن جامعه با دستاوردهای این حوزه ذكر كرد و خاطرنشان كرد: علاوه بر آن طی برگزاری مراسمی اقدامات پژوهشگاه در زمینه پایش سیل و برآوردهای خسارات ناشی از آن معرفی خواهد شد.
عبداللهی برگزاری رویداد تخصصی صنایع خلاق و فرهنگی در حوزه پارك ها و گردشگاه های موضوعی فضا پایه را از دیگر برنامه های پژوهشگاه در هفته جهانی فضا نام برد و خاطرنشان كرد: در این رویداد كارگاه هایی برای شركت كنندگان برگزار می شود تا بتوانند ایده های خویش را به طرح های كسب و كار نزدیك كنند.
مدیر پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران برگزاری این رویداد را با همكاری دانشگاه صنعتی شریف دانست و خاطرنشان كرد: این همكاری در چارچوب امضی تفاهم نامه ای كه در سه فاز "مطالعه جامع بر روی پارك های موضوعی"، "ایده پردازی" و "تهیه بسته های اقتصادی برای عرضه به سرمایه گذاران" تعریف شده است و هم اكنون این تفاهم نامه در اجرای فاز دوم قرار دارد.
وی موضوعات تعریف شده برای ایده های ارسالی در این رویداد را در ۸ دسته "هفت آسمان"، "علوم پایه فضایی"، "فناوری فضایی"، "خدمات و كاربردهای فضایی"، "زیست فضایی"، "اكتشافات فضایی"، "موجودات فرازمینی" و "آسمان نماها"دانست و توضیح داد: علاوه بر آن شركت كنندگانی كه خارج از این ۸ دسته طرح های خویش را ارسال نمایند هم مورد پذیرش قرار می گیرند.
عبداللهی با اشاره به اینكه ترجیح ما این است كه طرح ها به صورت تیمی ارسال شود، اظهار نمود: شركت كنندگان در مرحله اول طرح ها و ایده های خویش را برای دفتر مدیریت طرح پارك های موضوعی ارسال می كنند تا بررسی های لازم بر روی آنها صورت گیرد و بعد از گردآوری، از صاحبان ایده ها و طرح های برگزیده دعوت به عمل خواهد آمد تا با تكمیل و عرضه طرح خود، آنرا با سایر طرح ها و ایده ها به رقابت بگذارند.



1398/07/07
19:12:07
5.0 / 5
4024
تگهای خبر: خدمات , شركت , صنعت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری