قطع اینترنت موبایل در بنگلادش برای حفظ سلامت انتخابات

قطع اینترنت موبایل در بنگلادش برای حفظ سلامت انتخابات

به گزارش سرگرمی كامپیوتری مقامات سیاسی در كشور بنگلادش می گویند به منظور پیشگیری از انتشار شایعات و تبلیغات مسموم انتخاباتی با استفاده از گوشیهای همراه دسترسی به اینترنت را بر روی گوشیهای هوشمند مسدود می كنند.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از انگجت، دولت بنگلادش فردا انتخابات پارلمانی این كشور را برگزار خواهد نمود و نگرانی ها در مورد انتشار اخبار جعلی و دروغین با استفاده از اینترنت كه می تواند به ایجاد آشوب و بی نظمی كمك نماید، سبب شده تا این كشور گزینه قطع اینترنت گوشیهای همراه را مد نظر قرار دهد.
این تصمیم توسط كمیسیون رگولاتوری مخابرات بنگلادش اتخاذ شده و بر مبنای خدمات داده نسل سوم و چهارم توسط اپراتورهای تلفن همراه عرضه نخواهد شد. مقرر است قطع خدمات اینترنت همراه تا آخر روز برگزاری انتخابات ادامه یابد.
این تصمیم دولت در بنگلادش بسیار بحث انگیز شده و بسیاری معتقدند چنین كاری صحیح نیست و نباید به صورت كامل جلوی دسترسی مردم به اینترنت همراه را گرفت.
مقامات بنگلادشی قبل از این در آگوست گذشته هم بعد از بالاگرفتن اعتراضات خیابانی در واكنش به نا امنی برخی جاده ها خدمات داده همراه را مسدود كرده بودند.

1397/10/10
14:35:16
5.0 / 5
4482
تگهای خبر: اپراتور , اینترنت , خدمات , گوشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری