خاطره بازی اپل با گوشی آیفون تری جی اس

خاطره بازی اپل با گوشی آیفون تری جی اس

سرگرمی كامپیوتری: اپل هم پس از نوكیا به جمع شركت هایی پیوست كه با عرضه مجدد برخی مدلهای به روز شده گوشیهای قدیمی خود تلاش دارند تا سهم بیشتری از بازار گوشیهای هوشمند را از آن خود كنند.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از تك رادار، آیفون تی جی اس در سال ۲۰۰۹ ارائه شد و سومین گوشی آیفون اپل محسوب می شد. مقرر است این گوشی مجددا با استفاده از شركت اس كی تلینك كه یك شركت خرده فروشی كره جنوبی است به بازار بیاید.
قیمت این گوشی تنها ۴۰ دلار خواهد بود و بنابراین افرادی كه دوست دارند با صرف هزینه كم یك گوشی آیفون خریداری كنند، می توانند شانس خویش را در این زمینه بیازمایند. آیفون تری جی اس با همان بسته بندی و شكل و شمایل سال ۲۰۰۹ به بازار می آید.
البته باید توجه داشت سیستم عامل این گوشی آی او اس ۶ است و بنابراین خیلی از برنامه ها و نرم افزارهای قدیمی با آن سازگاری ندارند. ازاین رو به روزرسانی اپلیكیشن های قدیمی بر روی این گوشی ممكن نیست.
این گوشی مجهز به پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی سامسونگ از نوع S۵PC۱۰۰، ۲۵۶ مگابایت رم و ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم به انتخاب مشتری خواهد بود. نمایشگر این گوشی ۳.۵ اینچی است. آیفون تری جی اس همینطور فاقد دوربین سلفی است و مجموعه این عوامل احیانا از اشتیاق مشتریان برای خرید آن خواهد كاست.

1397/03/28
14:07:37
5.0 / 5
4489
تگهای خبر: گوشی , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری