با استفاده از حسگرهای جدید؛

فناوری تشخیص چهره بالاتر از فیس آی دی اپل عرضه می گردد

فناوری تشخیص چهره بالاتر از فیس آی دی اپل عرضه می گردد

سرگرمی كامپیوتری: شركت هواوی می خواهد با استفاده از سنسورهای جدید سیستم تازه ای برای شناسایی هویت كاربران تلفن همراه با استفاده از چهره آنها ابداع كند كه از فناوری فیس آی دی شركت اپل برتر است.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از آسین ایج، اپل با رونمایی از فناوری شناسایی مالك گوشی با استفاده از چهره وی و باز كردن قفل گوشی با استفاده از نگاه كردن فرد به آن تا مدتی در مركز توجه قرار گرفت. اما پس از مدتی مشخص شد فناوری یادشده از مشكلات نرم افزاری خاصی برخوردار می باشد و در مواردی نمی تواند مالك گوشی را به دقت شناسایی كند.
این فناوری همینطور در زمینه شناسایی آن دسته از مالكان آیفون كه مونث یا غیرسفیدپوست باشند هم ضعیف عمل می كند و حالا هواوی برای مقابله با این مشكل سیستم بهتر و ارزان قیمت تری را با استفاده از سنسورهای Time of Flight (ToF) ابداع كرده كه فضای كمتری را هم در مقایسه با سیستم مشابه اپل اشغال می كنند.
هواوی می گوید استفاده از این سیستم شناسایی هویت را از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد نمود. سیستم مذكور با دقت بیشتری پستی ها و بلندی های چهره هر فرد را تشخیص می دهد و با دوربین مادون قرمز خود می تواند محاسبات و بررسی های لازم را با سرعت انجام دهد.

1397/01/06
13:09:12
5.0 / 5
3981
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری