با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری،

بهره برداری از شركت تولیدی آرمانی رویال تكنولوژی كیش

بهره برداری از شركت تولیدی آرمانی رویال تكنولوژی كیش

سرگرمی كامپیوتری: كیش- شركت آرمانی رویال تكنولوژی كیش شامگاه جمعه، همزمان با هشتمین روز از دهه مبارك فجر و با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در شهرك صنعتی شماره 3 این جزیره بهره برداری شد.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، مدیرعامل شركت آرمانی رویال تكنولوژی كیش به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شركت با سرمایه گذاری 505میلیارد و 193 میلیون ریال به راه افتاده است.
امید اسلمی اضافه كرد: با احداث این شركت برای 60 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال بوجود آمده است.
وی بیان كرد: فعالیت شركت آرمانی رویال تكنولوژی كیش در جهت ساخت پروتزهای درون اندامی در جراحی ارتوپدی و مغز و اعصاب است كه با تولید 60 هزار پیچ در سال 20 درصد از نیاز كشور را تامین می كند.
وی با اشاره به اینكه بازار هدف محصولات این شركت، همه بیمارستان های دولتی و خصوصی است اظهار نمود: صادرات به كشورهای همسایه منطقه خاورمیانه و بازارهای اروپایی هم از بازارهای هدف شركت هستند.
اسلمی ادامه داد: اعزام نیروهای فنی و مهندسان این شركت به كشورهایی مانند كره جنوبی كه در این عرصه فعالیت دارند و استفاده از اساتید برای آموزش نیروی انسانی این شركت و افتتاح آزمایشگاه توسعه و تحقیق همچون اقدام های این شركت است.
وی افزود: طراحی و ساخت انواع پروتز از پلیمر از برنامه های بعدی این شركت است و با عنایت به خرید دانش فنی از كشور آلمان مهندسان این شركت در حال آموزش این تكنولوژی هستند.
وی اظهار نمود: ساخت پروتز زانو و لگن از برنامه های بعدی شركت آرمانی رویال تكنولوژی كیش است.
جزیره كیش با مساحت 91.5 كیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 كلیومتری كرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری كشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993 /6048
خبرنگار: اكبر بهاروند** انتشار: خلیل تنیده


1396/11/20
22:02:43
5.0 / 5
4375
تگهای خبر: تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری