قابلیت جدیدی به iOS 14 اضافه می شود

قابلیت جدیدی به iOS 14 اضافه می شود

سرگرمی كامپیوتری: گفته می شود اپل می خواهد با افزودن قابلیت جدیدی به سیستم عامل ios 14 امكان تست اپلیكیشن های مورد نظر كاربران را قبل از دانلود و نصب آن فراهم آورد.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایسنا، برمبنای گزارشی كه در وب سایت 9to5Mac آمده است، خیلی از كارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری با تهیه و انتشار گزارش اختصاصی از قابلیت جدیدی كه احتمالاً به این سیستم عامل اضافه خواهد شد، سخن گفته اند. بگفته آنها، اپل تصمیم گرفته است در نسخه بعدی سیستم عامل موبایلی خود یعنی آی او اس ۱۴ به كاربران این امكان را بدهد تا بتوانند در قسمتی از فروشگاه اپ استور اپل اپلیكیشن های مورد نظر خودرا پیش از دانلود و نصب، تست و امتحان كنند.
بنظر می رسد كه امكان انجام این كار بوسیله اسكن كردن QR code و به لطف API جدید به كار رفته در نسخه جدید این سیستم عامل در اختیار كاربران آیفون قرار داده می شود.
بر طبق این گزارش، اپل الان در حال تست و آزمایش قابلیت مذكور با اپلیكیشن های OpenTable، Yelp، DoorDash، PS4، Second Screen و یوتیوب است.
بگفته خیلی از كارشناسان، این توانایی جدید در iOS ۱۴ شباهت زیادی به امكان slices سیستم عامل اندروید دارد كه بخش هایی از اپلیكیشن در نتایج جست وجو و همین طور در دستیار صوتی گوگل اسیستنت به نمایش درمی آید.
همین طور قابلیت دیگری در اندروید وجود دارد كه Instant Apps نامیده می شود و به كاربران این امكان را می دهد در صورت تمایل بر روی لینك یك اپلیكیشن كلیك كنند تا نسخه سبك و لایت آن بارگذاری و نمایش داده شود.




منبع:

1399/01/24
15:40:10
5.0 / 5
3014
تگهای خبر: دانلود , سایت , سیستم , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری