سونی اولین گوشی 5K جهان را معرفی می كند

سونی اولین گوشی 5K جهان را معرفی می كند

سرگرمی كامپیوتری: كارشناسان بر این باورند احیانا سونی اولین گوشی هوشمند 5K جهان را معرفی و عرضه خواهدنمود.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایسنا، سونی كه همواره یكی از بزرگترین سازندگان نمایشگرهای محصولات الكترونیك، تلویزیون و گوشی هوشمند در جهان محسوب می شود، در سال های اخیر شاهد ضعف قابل توجهی در بخش موبایل خود بوده است.
حالا كارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اخیرا برآورد و اعلام نموده اند كه این غول تكنولوژی ژاپنی احیانا اولین گوشی هوشمند مجهز به قابلیت پشتیبانی از رزولوشن تصویر 5K را معرفی، رونمایی و عرضه خواهدنمود تا بدین ترتیب بتواند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده و باری دیگر محبوبیت و استقبال از گوشیهای هوشمند را به بازارهای جهانی بازگرداند.
بتازگی تصاویر و گزارش های جدیدی در وب سایت 91mobile انتشار یافته كه نشان دهنده یك محصول جدید با كیفیت و وضوح تصویر بالا ( 5K) است كه بنظر می رسد تمامی قابلیت های منحصر بفرد یك گوشی پرچمدار را داراست.
سونی در سال 2015 میلادی نیز اولین شركتی بود كه گوشی هوشمند اكسپریا Z5 مجهز به فناوری صفحه نمایش 4K را معرفی و روانه بازار كرد و حالا به عقیده خیلی از كارشناسان، تصمیم گرفته است كه در ارائه یك گوشی با فناوری نمایشگر 4K نیز اولین غول تكنولوژی باشد.
از قابلیت و خاصیت های احتمالی این محصول می توان به نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویر 21: 9 (Cinema Wide)، دوربین سه گانه، تراشه پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم حداقل 6 گیگابایت، باتری 3200 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ بی سیم اشاره نمود.
البته سونی هنوز هیچ تاریخی برای معرفی و رونمایی رسمی از محصول مذكور اعلام نكرده است اما انتظار می رود كه در رویداد IFA 2019 واقع در شهریور سال جاری میلادی رونمایی شود.




منبع:

1398/04/29
18:31:29
5.0 / 5
4109
تگهای خبر: تكنولوژی , حافظه , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری