اخطار كارشناسان به كاربران گوشیهای ویندوزی

اخطار كارشناسان به كاربران گوشیهای ویندوزی

به گزارش سرگرمی كامپیوتری به دنبال ماجرای حذف اپلیكیشن های مختلف از سیستم عامل ویندوزفون، فیسبوك و پیام رسان فیسبوك مسنجر هم از آن حذف شدند.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایسنا، از آن روزی كه خود شركت مایكروسافت، بعنوان توسعه دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون اعلام نمود كه دیگر قصد ندارد به پشتیبانی از این سیستم عامل ادامه دهد، خیلی از شركت های توسعه دهنده اپلیكیشن های مختلف تصمیم گرفتند كه دیگر حضوری در فروشگاه های نرم افزار مبتنی بر ویندوز فون نداشته باشند و برنامه های خویش را از این پلت فرم حذف نمایند.
حالا در تازه ترین اخبار انتشار یافته در وب سایتMSPoweruser، اپلیكیشن شبكه اجتماعی فیسبوك و پیام رسان فیسبوك مسنجر هم بعد از اینستاگرام از این درگاه حذف شدند تا به تمامی كاربرانی كه هنوز از گوشیهای ویندوزی استفاده می نمایند، یادآور شده و تذكر دهد كه به گوشیهای اندرویدی یا آیفون مبتنی بر آی او اس كوچ كنند؛ چونكه دیگر قادر نخواهند بود از اپلیكیشن های كاربردی و محبوب خود استفاده كنند و در صورتیكه به هر دلیلی، برنامه مذكور لغو نصب شود، دیگر نمی توانند آنرا دریافت و دانلود كنند.
شركت فیسبوك در جهت حذف همیشگی این دو اپلیكیشن همینطور اعلام نموده است كه پیام رسان واتس اپ هم از ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی از پلت فرم ویندوز فون برای همیشه حذف خواهد شد.
برخی كارشناسان هم ضمن تاكید بر ضرورت مهاجرت به سیستم عامل های موبایلی اندروید و آی او اس، این نوید را به كاربران گوشیهای مبتنی بر ویندوزفون داده اند كه هنوز نسخه بتای فیسبوك و پیام رسان آن در فروشگاه نرم افزاری ویندوزفون موجود است و آنها فعلاً می توانند از آنكه دارای محدودیت های گوناگونی است، استفاده كنند.




منبع:

1398/04/09
01:15:34
5.0 / 5
4136
تگهای خبر: سایت , سیستم , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری