اولین رویداد ملی كارآفرینی تغذیه سالم در شهركرد شروع شد

اولین رویداد ملی كارآفرینی تغذیه سالم در شهركرد شروع شد

سرگرمی كامپیوتری: شهركرد- اولین رویداد ملی كارآفرینی تغذیه سالم با حضور استادان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشكی منطقه 7 كشور روز چهارشنبه در شهركرد شروع به كار كرد.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، شناسایی ایده ها و طرح های برتر در حوزه تغذیه سالم، پشتیبانی از ایده های برتر از لحاظ مادی و معنوی در جهت تولید و اشتغال، افزایش سطح آگاهی صاحبان ایده با استفاده از برگزاری دوره های تخصصی كوتاه مدت و آشنایی با اصول راه اندای كسب و كار از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد آموزشی- تجربی است.
در آخر این همایش سه روزه، تیم های برگزیده اعلام و ایده های آنها مورد حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی قرار می گیرد.
معاون دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در آیین شروع به كار این رویداد در سالن اجتماعات ابن سینای شهركرد تصریح كرد: در حالیكه در كشور شاهد رشد مقالات و تحقیقات علمی هستیم، اما در تبدیل این علم به اقتصاد دانش بنیان به نحو شایسته عمل نشده است و در رقابت با كشورهای دنیا عملكرد خوبی نداشته ایم.
علی علیزاده، اقتصاد دانش بنیان را از لزوم های رشد و توسعه هر كشور دانست و اظهار داشت: در همین راستا برگزاری استارت آپ ها و رویدادهای علمی و ایده شوها می توان زمینه تحقق اقتصاد دانش بنیان را در كشور فراهم نمود.
وی، با اشاره به فعالیت 3 هزار و 700 شركت دانش بنیان در كشور خاطرنشان كرد: از این تعداد، یك هزار و 81 شركت در حوزه سلامت فعالند و بیشترین تعداد شركت های دانش بنیان را به خود اختصاص داده اند.
معاون دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی افزود: شركت های دانش بنیان حوزه سلامت برای 12 هزار و 600 نفر اشتغال آفرینی كرده است.
علیزاده، با اشاره به بسته های حمایتی ویژه شركت های دانش بنیان حوزه سلامت تصریح كرد: حوزه سلامت از جذاب ترین حوزه ها جهت راه اندازی كسب و كار است.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهركرد هم در این رویداد با اشاره به نقش تغذیه در سلامت مردم، اظهار داشت: توجه به تغذیه سالم از لزوم های زندگی افراد است و باید در این خصوص شركت های دانش بنیان ورود پیدا كنند.
ارسلان خالدی فر خاطرنشان كرد: شركت های دانش بنیان محصول محور می توانند محصولاتی تولید كنند تا افراد جامعه را از بركات و ثمرات تولیدات خود بهره مند كنند.
به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، استارتاپ ویكند رویدادی آموزشی- تجربی است كه در خلال 54 ساعت در یك آخر هفته تشكیل می گردد و گروهی از مدیران، توسعه دهندگان، علاقمندان به راه اندازی شركت نوپا و صاحبان ایده دور هم جمع می شوند تا یك شركت نوپای جدید راه اندازی كنند.
7363/2097


1397/09/07
18:35:03
5.0 / 5
4236
تگهای خبر: شركت , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری