پژوهسرای دانش آموزی مراغه رتبه سوم فناوری نانو را كسب نمود

پژوهسرای دانش آموزی مراغه رتبه سوم فناوری نانو را كسب نمود

سرگرمی كامپیوتری: مراغه - مدیر آموزش و پرورش مراغه از كسب رتبه سوم كشوری پژوهشسرای دانش آموزی این شهرستان در همایش تجلیل از برترین های فناوری نانو در تهران خبرداد.


جلیل اسلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: در این همایش سپس ارزیابی آزمایشگاه های نانو در سال 96 در بخش های تعداد كارگاه های دانش آموزی، سمینارها و بازدیدهای دانش آموزی و همین طور پروژه های نانو، این پژوهشسرای سپس استان های البرز و كرمان، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
وی با اشاره به اینكه الان پژوهشسرای دانش اموزی مراغه جزو 10 پژوهش سرای برتر كشور است افزود: آموزش و پرورش این شهرستان همین طور در ارزیابی پژوهشسراهای دانش آموزی سال 95 باز توانسته بود رتبه هفتم كشوری را به دست آورد.
اسلامی با تاكید بر ضرورت توجه به فعالیت های پژوهشی در میان دانش آموزان اظهار داشت: ترویج فرهنگ آموزش فناوری های نو همچون نانو در سطح آموزش و پرورش حركتی مناسب در جهت توسعه علم و فناوری در جامعه است.
جلیل اسلامی اضافه كرد: توسعه پژوهش سراهای دانش آموزی و توجه ویژه به فناوری نانو نشان داده است كه تحقیق و پژوهش وارد سیستم آموزش و پرورش شده است.
وی افزود: توجه جدی مسئولان به این سوژه و وارد كردن فناوری نانو به كتب درسی دانش آموزان بر توسعه این فناوری خواهد افزود.
به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، آزمایشگاه نانو پژوهش سرای دانش آموزی مراغه در سال 1393با هدف ترویج آموزش عملی فناوری نانو در میان دانش آموزان تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
هم حالا بیشتر از 46 هزار دانش آموز و سه هزار كادر فرهنگی در 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 كیلومتری تبریز، مركز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487


1397/08/26
17:56:14
5.0 / 5
4322
تگهای خبر: سیستم , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری