مجهز به نمایشگر فوق دقیق؛

عرضه نخستین گوشی دنیا با چهار دوربین در پشت

عرضه نخستین گوشی دنیا با چهار دوربین در پشت

سرگرمی كامپیوتری: سامسونگ اخیرا نخستین گوشی دنیا را عرضه نموده كه دارای چهار دوربین در پشت خود است. این گوشی دارای یك نمایشگر فوق دقیق ۶.۳ اینچی هم هست.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از انیدین اكسپرس، دقت نمایشگر فوق دقیق Super AMOLED گوشی گالكسی ای ۹، برابر با ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیكسل است. مقرر است عرضه جهانی این گوشی از ماه آینده میلادی آغاز شود.
پردازنده اصلی این گوشی یك پردازنده هشت هسته ای است. شش گیگابایت رم كه قابل ارتقا به هشت گیگابایت هم هست این گوشی را از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند كرده است.
حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است كه با استفاده از كارت حافظه میكرواس دی به ۵۱۲گیگابایت قابل ارتقاست و یك باتری ۳۸۰۰ میلی امپری هم برای گوشی مورد اشاره در نظر گرفته شده است.
چهار لنز دوربین این گوشی به ترتیب ۲۴، ۱۰، ۸ و ۵ مگاپیكسلی هستند كه اولی لنز اصلی است و دومی یك لنز تله فوتو به حساب می آید. لنز سوم برای تهیه تصاویر عریض و لنز چهارم برای تهیه تصاویر با عمق بالا به كار می رود.
اما دوربین سلفی این گوشی هم بسیار قدرتمند و ۲۴ مگاپیكسلی است. هوش مصنوعی بالای این دوربین ها تهیه تصاویر با فوكوس های متنوع و باكیفیت بالا به خصوص در تاریكی را ممكن می سازد.
سازگاری با شبكه های نسل چهارم، بلوتوث ۵، وای – فای، فناوری شارژ سریع و بهره مندی از پورت USB Type-C همچون مزایای دیگر گوشی مورد اشاره است.

1397/08/06
14:33:01
5.0 / 5
4458
تگهای خبر: حافظه , سامسونگ , فناوری , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری