معاون وزیر ارتباطات:

هیچ سخنی از فیلتر شدن اینستاگرام نیست

هیچ سخنی از فیلتر شدن اینستاگرام نیست

سرگرمی كامپیوتری: شهركرد - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد فیلتر شبكه اجتماعی اینستاگرام اظهار بی اطلاعی كرد و اظهار داشت: هیچ اظهارنظری در این خصوص شنیده نشده است.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، «حسین فلاح جوشقانی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهركرد از تدوین بسته حمایتی مقابله با تحریم ها در حوزه ارتباطات اطلاع داد و اظهار داشت: برنامه ریزی ها به نحوی است كه كمترین تاثیر تحریم ها را در حوزه فناوری داشته باشیم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این بسته شامل برنامه ریزی در حوزه توسعه ای و پشتیبانی و تجهیزات است و امید می رود با این كار شاهد كمترین تاثیر تحریم ها در حوزه فناوری و ارتباطات كشور باشیم.
وی افزود: با این وجود امكان دارد در حوزه پشتیبانی و تجهیزات با مشكلاتی مواجه شویم.
فلاح جوشقانی، تمركز بر توانمندی های داخلی را مهمترین رویكرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود و در عین حال تمركز بر پوشش های روستایی، بهبود پوشش جاده ای تلفن همراه و تكمیل توسعه ارتباطات تلفن ثابت را از مهمترین برنامه های در حال اجرای این وزارتخانه برشمرد.
معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به وجود 63 هزار روستا در كشور خاطرنشان كرد: از این تعداد 42 هزار روستا زیر پوشش كامل سرویس همراه، تلفن ثابت و اینترنت است.
فلاح جوشقانی با اشاره به اینكه بازار تلفن همراه كاملا وابسته به ارز است، اضافه كرد: سال قبل ماهیانه 2 میلیون گوشی تلفن همراه در كشور به ارزش 2 تا 3 میلیارد دلار فروخته شده است.
وی با اشاره به افزایش قیمت گوشی تلفن همراه در ماه های اخیر افزود: بخشی از این افزایش قیمت ناشی از افزایش نرخ دلار و بخش دیگر به بروز تخلفات در بازار بازمی گردد.
فلاح جوشقانی بیان كرد: 30 درصد افزایش قیمت گوشی تلفن همراه به كمبود عرضه در كشور مربوط است.
معاون وزیر ارتباطات همینطور به اجرای طرح ثبت گوشیهای تلفن همراه (رجیستری) و تاثیر آن در مبارزه با ورود گوشی تلفن همراه قاچاق در كشور اشاره نمود و اظهار داشت: افزایش قیمت گوشی و كمبود عرضه ربطی به طرح رجیستری ندارد.
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مدعی شد: قاچاق گوشی در كشور با اجرای طرح رجیستری به صفر رسیده است.
به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به منظور بررسی پوشش شبكه تلفن همراه و اینترنت در روستاها و مسیرهای ارتباطی به استان چهارمحال و بختیاری سفر كرده است.
7363/6021


1397/07/19
15:07:09
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: ارتباطات و فناوری اطلاعات , اینترنت , سرویس , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری