نخستین دوره استارت آپ دانش آموزی در تهران برگزار گردید

نخستین دوره استارت آپ دانش آموزی در تهران برگزار گردید

سرگرمی كامپیوتری: تهران- نخستین دوره استارت آپ دانش آموزی شهر تهران به میزبانی دانشگاه علم و صنعت و به همت سازمان بسیج دانش آموزی تهران بزرگ برگزار گردید.


بهزاد عباسی دبیر این دوره روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا توضیح داد: به منظور ارائه ایده های برتر دانش آموزان نخبه این دوره با داوری اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و بسیج اساتید كشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 ماه جاری برگزار گردید.
وی افزود: روز پنجشنبه 100 دانش آموز دختر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم از مناطق مختلف تهران بزرگ در این استارت آپ شركت و ایده های خویش را عرضه كردند.
وی بیان كرد: روز گذشته (جمعه) هم بیش از 100 نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی اول و دوم متوسطه در این دوره از مسابقات شركت كردند.
دبیر نخستین دوره استارت آپ دانش آموزی شهر تهران تصریح كرد: دانش آموزان در گروه های پنج نفره به صورت یك تیم بر روی مبحث ها و چالش های روز كشور بحث و تبادل نظر و به عرضه چاره و ایده پردازی در مورد حل این معضلات اقدام نمودند.
عباسی با اشاره به اینكه این دوره از مسابقه با شعار «ما می توانیم» برگزار گردید تصریح كرد: یكی از اصلی ترین اهداف این رویداد آشنایی و آگاه سازی جامعه بزرگ دانش آموزی با مسائل روز و معضلات جامعه و جاانداختن مفاهیم اقتصاد دانش بنیان با عنایت به شناخت منابع و ظرفیت های داخلی كشور بود كه با حضور بیش از 200 دانش آموز دختر و پسر در محل دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار گردید.
به گفته وی، این رویداد با همكاری دفتر ارتباط با مدارس دانشگاه علم و صنعت ایران و سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگی تهران بزرگ و هم با حمایت بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تهران و مركز حمایت و هدایت بهرافن برگزار گردید.
تهرام/7243/ 1008


1397/06/17
15:56:20
5.0 / 5
4400
تگهای خبر: شركت , صنعت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری