پس از اپل و سامسونگ؛

موتورولا هم نمایشگر تاشوی گرمایی تولید می كند

موتورولا هم نمایشگر تاشوی گرمایی تولید می كند

سرگرمی كامپیوتری: زمانی كه بحث از تولید گوشیهای هوشمند با نمایشگرهای تاشو به عمل می آید، بیشتر نام شركت های اپل و سامسونگ به گوش می رسد. اما موتورولا هم با یك دستاورد تازه نام خویش را مطرح كرده است.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از آسین ایج، در شرایطی كه گفته می گردد این دو شركت سال آینده گوشیهای هوشمندی با نمایشگرهای تاشو روانه بازار می كنند، موتورولا هم اختراع جالبی را به ثبت رسانده كه از تولید نمایشگرهای تاشوی بزرگ توسط این شركت جهت استفاده های طولانی مدت خبر می دهد.
یكی از مشكلات استفاده از نمایشگرهای تاشو احتمال صدمه دیدن آنها از محل تا زده شدن و بر جای ماندن رد و اثر محل تای نمایشگر بعد از استفاده های مكرر است. موتورولا برای حل این مشكل نمایشگرهای تاشوی خویش را به صورت گرمایی طراحی نموده تا هم عمر آنها طولانی تر شود و هم اثری از محل تازده شدن آنها بر جای نماند.
تولید نمایشگرهای تاشو تنها با استفاده از فناوری OLED ممكن است ولی هم اكنون نگرانی هایی در مورد صدمه دیدن این نمایشگرها در صورت تازدن مكررشان وجود دارد. ولی موتورولا مدعی است استفاده از فناوری گرمایی باعث جبران صدمه های مذكور می گردد. البته این شركت هنوز جزئیات فنی زیادی را در مورد این اختراع تازه خود فاش نكرده است.

1397/03/29
15:09:33
5.0 / 5
4190
تگهای خبر: سامسونگ , فناوری , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری