توزیع سیم كارت نسل چهارم تله كیش شروع شد

توزیع سیم كارت نسل چهارم تله كیش شروع شد

سرگرمی كامپیوتری: كیش - طرح توزیع سیم كارت های نسل چهارم (4G) اپراتور تلفن همراه تله كیش روز دوشنبه با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش شروع شد.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، با حضور محمد ابراهیم انصاری لاری، جمعی از معاونان سازمان منطقه آزاد كیش، مدیر عامل اپراتور تله كیش و برخی اعضای شورای شهر جزیره، سیم كارت با قابلیت 4G اپراتور تله كیش راه اندازی و به صورت نمادین به یكی از مشتركان این اپراتور تحویل داده شد.
مدیر عامل شركت اپراتور تله كیش در این مراسم اظهار داشت: كیشوندان برای تحویل گرفتن سیم كارت های نسل چهارم اپراتور تله كیش از تاریخ یكم خرداد ماه امسال تا آخر این ماه می توانند اقدام نمایند.
محسن بداری اضافه كرد: لازم به ذكر است بعد از تحویل سیم كارتهای نسل چهارم و توزیع سیم كارت های جدید در تاریخ یكم تیرماه امسال سیم كارت های قبلی غیر فعال خواهد شد.
وی تصریح كرد: برای توزیع سیم كارت های جدید و با هدف رفاه حال مشتركان 2 روش در نظر گرفته شده است كه در روش حضوری مشتركان می توانند به دفاتر پیشخوان دولت مستقر در جزیره رجوع و با تكمیل درخواست و عرضه رسید سیم كارت خویش را دریافت نمایند.
وی اضافه كرد: دفاتر پیشخوان دولت در جنب بازار ونوس و دیگری در سفین روبروی بازار پارس خلیج آماده ارائه خدمات به مشتركان هستند.
وی تصریح كرد: در روش غیرحضوری مشتركان می توانند با استفاده از پورتال تله كیش تقاضای دریافت سیم كارت خویش را ثبت نمایند و سیم كارت 4G را در محل كار یا درب منزل تحویل بگیرند.
وی اضافه كرد: هزینه های تعویض حضوری سیم كارت به همراه یك گیگا بایت اینترنت مجانی معادل 100 هزار ریال می باشد و در صورتی كه مشتركان با استفاده از پورتال تقاضای دریافت سیم كارت را در محل كار یا درب منزل خود داشته باشندف هزینه تحویل و تعویض سیم كارت در داخل جزیره برای آنها ۲۰۰ هزار ریال و در دیگر شهرهای سرزمین اصلی برابر 300 هزار ریال می باشد.
وی تصریح كرد: تمامی هزینه ها یاد شده در قبض های بعدی مشتركان منظور خواهد شد و به عبارتی در هنگام تحویل گرفتن سیم كارت اپراتور نسل چهارم وجهی از مشتركان دریافت نخواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: مشتركانی كه سیم كارتشان قطع و یا دارای بدهی است هم می توانند با پرداخت 50 درصد بدهی خود و بخشودگی مابقی آن، نسبت به راه اندازی مجدد سیم كارتشان اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: مصمم هستیم تا با عرضه خدمات جدیدی مانند عرضه سیم كارت های اعتباری، عرضه خدمات رومینگ با ۱۱۰ كشور جهان و خدمات موبایل بویژه به سازمان های مستقر در جزیره، عقب ماندگی چند ساله خویش را در این حوزه جبران نماییم.
وی اضافه كرد: در این راستا مطابق با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش از تكنولوژی های نوین استفاده كردیم و در طراحی خدمات خلاقیت را مبنای كار قرار دادیم.
بهداری خاطرنشان كرد: مشتركان تلفن همراه اپراتور تله كیش با راه اندازی سیم كارت نسل چهارم دیگر دغدغه آنتن دهی را نخواهند داشت.
وی اضافه كرد: 16 هزار و 700 مشترك تلفن همراه رجیستر شده در این شركت داریم كه از این تعداد حدود 11 هزار مشترك فعال در مدت یك ماه آتی باید سیم كارت خویش را تعویض كنند.
6993


1397/03/01
19:30:02
5.0 / 5
4181
تگهای خبر: اپراتور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری