در بروزرسانی جدید ممكن می شود؛

افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام

افزودن موسیقی به استوری های اینستاگرام

سرگرمی كامپیوتری: بررسی های چند برنامه نویس نشان داده است اینستاگرام در یك به روزرسانی جدید به كاربران خود اجازه خواهد داد تا به استوری های خود موسیقی اضافه كنند.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از تك كرانچ، كدهای مربوط به این تغییر در یك برنامه اندرویدی موسوم به موزیك استیكرز شناسایی شده كه جستجو و یافتن موسیقی برای افزودن به استوری ها را ممكن می كند.
ممكن است این خدمات به پست های اینستاگرام هم اضافه شود. اینستاگرام به همین منظور در حال مذاكره با تعدادی از شركت های توزیع و پخش موسیقی هم هست.
اینستاگرام همینطور می خواهد قابلیت دیگری را هم به برنامه خود بیفزاید تا موسیقی كه كاربر در حال گوش كردن به آن است را به صورت خودكار شناسایی كند و اطلاعات آن شامل نام خواننده و عناوین موسیقی و متن آن را برای كاربر نمایش دهد.
استفاده از برچسب ها یا استیكرهای دارای قابلیت پخش موسیقی هم استوری های اینستاگرام را جذاب تر از گذشته خواهد نمود. به اشتراك گذاری مستقیم پست با استفاده از برنامه های ثالث به اشتراك گذاری موسیقی مانند اسپاتیفای و سوند كلود هم در دستور كار اینستاگرام قرار گرفته است. البته اینستاگرام در مورد زمان عرضه این خدمات هنوز اطلاع رسانی دقیقی نكرده است.

1397/02/18
12:35:10
5.0 / 5
4232
تگهای خبر: كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری