پس از رسوایی فیس بوك ؛

احتمال احضار مدیران گوگل و توئیتر به كنگره آمریكا

احتمال احضار مدیران گوگل و توئیتر به كنگره آمریكا

سرگرمی كامپیوتری: برخی منابع آگاه می گویند پس از احضار مدیرعامل فیس بوك به كنگره آمریكا و پرسش از وی به دلیل نقض حریم شخصی كاربران، مقرر است مدیران گوگل و توئیتر هم در كنگره این كشور حضور یابند.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از فیز، گوگل، یوتیوب و توئیتر سایت های بسیار بزرگی هستند كه خدمات متنوعی را به كاربران عرضه می دهند و حجم بالایی از اطلاعات خصوصی و شخصی صدها میلیون نفر را در سراسر دنیا در اختیار دارند.
این سایت ها خدمات یادشده را در ازای نمایش آگهی به كاربران عرضه می دهند و خیلی از صاحب نظران معتقدند كه تبلیغات مذكور در مواردی حاوی محتوای نامناسب یا مروج افراطی گری هستند.
در جریان یك بررسی بیش از ۳۰۰ آگهی تبلیغاتی در سایت های یادشده شناسایی شده كه حاوی تبلیغات تند وافراطی، پشتیبانی از نازی ها و برخی گروه های تندروی دیگر می باشند.
حامیان حقوق كودكان هم می گویند در بعضی موارد محتوای ویدئویی و تصویری نامناسب در آگهی های به نمایش درآمده در این سایت ها موجود بوده كه آرامش و سلامت روحی و روانی كاربران را به خطر می انداخته است. بعضی از این سازمان ها در تلاش هستند تا به هر نحو ممكن گوگل و یوتیوب را وادار به پاسخگویی در مورد عملكردشان كنند.
گوگل و یوتیوب هنوز در این زمینه اظهارنظری نداشته اند، اما به نظر می رسد با افزایش فشار افكار عمومی كنگره آمریكا در این زمینه واكنش نشان دهد.

1397/02/02
13:17:24
5.0 / 5
4169
تگهای خبر: سایت , كاربر , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری