با بررسی های یك سایت آی تی؛

معرفی بدتعمیرترین گوشی دنیا

معرفی بدتعمیرترین گوشی دنیا

به گزارش سرگرمی كامپیوتری تاكنون تصور می گردد كه سخت ترین گوشی دنیا برای تعمیر برخی تولیدات سامسونگ است، اما اخیرا مشخص شده كه تعمیر گوشی هواوی پی ۲۰ از آنها هم دشوارتر است.



به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از سی نت، بررسی های سایت آی فیكس ایت نشان داده است تعمیر كردن گوشی چینی هواوی پی ۲۰ یكی از دشوارترین كارهای دنیاست. نمره تعلق گرفته به این گوشی در زمینه میزان تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ است.
این در حالی است كه كارشناسان سایت یادشده در این زمینه به گوشی آیفون ایكس نمره ۶ از ۱۰ داده بودند. البته گوشیهای گالكسی اس ۹ و اس ۹ پلاس هم نمره ۴ از ۱۰ دریافت كرده بودند، اما گوشی پی ۲۰ به دلیل برخی مشكلات دیگر وضعیت نامناسب تری از تولیدات سامسونگ دارد.
بر همین اساس باآنكه برخی اجزای پی ۲۰ به صورت ماژولار طراحی شده اند تا جدا كردن و تعویض آنها راحت تر باشد، اما این كار با دشواری زیادی صورت می گیرد و در بعضی موارد ممكن است به شكستن قاب های پشتی و جلویی این گوشی منجر شود. یكی از چالش برانگیزترین كارها در زمان تعمیر این گوشی تغییر نمایشگر پی ۲۰ است كه از دولایه چسبنده تشكیل شده است.
دو گوشی پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس هواوی برای نخستین بار با سه لنز در پشت عرضه شده اند تا كیفیت عكاسی و فیلمبرداری با استفاده از آنها افزایش یابد. توانایی فیلمبرداری صحنه آهسته با كیفیت بسیار بالا و زوم فوق العاده هم همچون دیگر قابلیت های این گوشی است.
 

1397/01/21
19:58:46
5.0 / 5
4315
تگهای خبر: كیفیت , گوشی , سایت , سامسونگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری