تمام سهمیه ابلاغی زنجان برای اشتغالزایی در حوزه آی تی محقق شده است

تمام سهمیه ابلاغی زنجان برای اشتغالزایی در حوزه آی تی محقق شده است

سرگرمی كامپیوتری: زنجان - ایرنا - استاندار زنجان اظهار داشت: تمام سهمیه اشتغال 670 نفری این استان از 90 هزار شغل پیش بینی شده دولت برای حوزه فناوری اطلاعات محقق شده است.


به گزارش سرگرمی كامپیوتری به نقل از ایرنا، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان اضافه كرد: امروز جهان در حوزه خلق ثروت و اشتغالزایی به سمت بهره گیری از فضای مجازی و فناوری اطلاعات حركت كرده است.
وی با بیان اینكیه 'سهم ایران در عرصه جهانی از اشتغالزایی و خلق ثروت بسیار كم است'، اظهار نمود: خواه ناخواه برای همسو شدن با جامعه جهانی مجبور به حركت به سمت بهره گیری از فناوری اطلاعات و رشد اقتصادی در این عرصه هستیم.
استاندار زنجان تصریح كرد: با وجود آنكه سهم 670 نفری زنجان از اشتغال 90 هزار نفری كل كشور محقق شده است اما كافی نیست و باید از حوزه ای كه با اندك سرمایه گذاری و كمترین نیروی انسانی بیشترین بهره وری را دارد، بیشتر بهره گرفت.
وی به همكاری نكردن برخی دستگاه ها در حوزه اجرای برنامه های ستاد اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح كرد: در صورتی كه دستگاهی همكاری لازم را ندارد به حتم مطرح و معرفی شود و در این زمینه با كسی تعارف ندارم.
درویش امیری ادامه داد: گزارش عملكرد دستگاه ها باید دریافت تا وضعیت استان در تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی مشخص شود.
استاندار زنجان به اجرای ماده 27 در این استان اشاره نمود و اظهار داشت: در اجرای این ماده هم تعارف نداریم و اگر دستگاهی همكاری لازم را در این زمینه ندارد معرفی شود و خود دستگاه محل تامین منابع مالی اجرای پروژه ها رو تعیین كند.
وی به كاهش اعتبارات عمرانی كشور امسال اشاره و اصافه كرد: بر همین مبنا برای اجرا و تكمیل طرح ها راهی بجز واگذاری طرح ها به بخش خصوصی وجود ندارد.
درویش امیری تصریح كرد: برخی پروژه ها جذابیتی ندارند اما در مقابل برخی دیگر كه جذابیت لازم را دارند دستگاه اجرایی مربوطه همكاری كافی و مورد انتظار را ندارند.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش


1396/11/06
18:00:25
5.0 / 5
4089
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مجله سرگرمی

pcfun.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سرگرمی كامپیوتری محفوظ است

سرگرمی كامپیوتری

فناوری اطلاعات و بازیهای کامپیوتری